A blogról

A Szent-Györgyi Albert Általános Iskola és Gimnázium Könyvtárának blogja.

Válaszd meg a házi feladatod!

Könyvtárunk katalógusa

Fotóalbum

Hozzászólások

  • SZGyAKönyvtár: @Mezei Blanka: Kedves Blanka! Kérem, az konyvtar@szgya.hu címre írja meg, milyen könyvről van szó ... (2021.02.12. 09:25) Szavalóverseny a könyvtárban
  • Mezei Blanka: Érdeklődnék, hogy ha esetleg véletlen nálam maradt volna egy, a kétezres évek elején kölcsönzött k... (2021.02.12. 09:12) Szavalóverseny a könyvtárban
  • Penzkeresesaneten12: Internetes pénzkeresés - Weboldal építés / Cikk írás / YouTube, Instagram Marketing/Fordítás [Nem ... (2016.08.31. 19:54) Újra iskola!
  • Michelle Debreczeni: a megoldása ennek a totonak mi lenne? (2015.11.29. 10:38) Olvass velünk totó
  • h_zs: Gratulálunk innen a Veres Pálné Gimnáziumból. Különdíjasainkat szívesen látjuk egy napra a mi köny... (2013.05.06. 08:44) Megvannak a nyerteseink :)
  • Utolsó 20

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Ki mondhatta?

2010.04.21. 22:15 blankanéni

Az Olvass velünk verseny második fordulójában a helyes válaszok:

 

 

Ki mondta? Kinek? Melyik regényben?

 

 

 

Az idézet

Ki mondta?

Kinek?

Melyik regényben?

1.

Egy fedél alatt éltem veled, és mégsem tudtam meg rólad semmit.

Nyikolaj Nyikolajevics Besszelcov

Lenka

Bocsáss meg, Madárijesztő!

2.

Ó, én annyi mindenhez értek. Csak ránézek a mogyoróra, és megmondom: idei vagy tavalyi. A piacon az Adok-Veszek bácsi azt mondta, nőjek még egy kicsit, és mehetek hozzá kisegíteni, mert ha egy szőnyeget hoztak hozzá eladni, ránéztem a színére, és megmondtam, hol van összevarrva a visszáján.

Lakatos Kati

Györgyi néni

Az utolsó padban

3.

Tudod, én akkor ott álltam az ajtó mögött, és mindent hallottam

Lenka

Gyimka

Bocsáss meg, Madárijesztő!

4.

Tudod jól, sose ártottam neked! Miért jársz vissza, miért kísértesz engemet?

Tom Sawyer

Huckleberry Finn

Huckleberry Finn kalandjai

5.

Bolond nőszemély. Azt hiszi, érdekel minket a betegségben meghalt nagynénje holtteste! Majd akkor nyissák ki, ha már elmentünk.

náci tiszt

Johansen asszony

/ Inge, Annemarie édesanyja/

Számláld meg a csillagokat

6.

Ide hallgasson, ne bődüljön rám, hogy Rómeó! Hanem szép lágyan, nyavalygósan mondja: Rú-me-jú! Ez az ! Így kell ennek szólni, lássa! Elvégre gyermeklány nem ordíthat, mint a vadtulok.

a herceg

a király

Huckleberry Finn kalandjai

7.

Azt hiszem, ez nem igaz. Szerintem olyan vagy, mint a mamád, a papád, meg én. Ijedt, de elszánt, és ha eljönne az ideje, hogy bátor légy, biztosan az lennél.

Henrik bácsi

Annemarie

Számláld meg a csillagokat

8.

Szép lassan tudunk meg mindent…Azt is, hogy hívják…Azt is, hogy mit mondott Margaritának…és azt is, hogy miért tette…

Smakova

Popik

Bocsáss meg, Madárijesztő!

9.

Mutasd a kezedet. Huh, de maszatos! Most mutasd fel az osztálynak. Piszkos?

Györgyi néni

Lófogú

 / Deák Ferenc /

Az utolsó padban

10.

Otthon, a lakásunkban édesapámnak van egy üveg, a feketénél is feketébb tintája. Jobban tetszene neked, ha fekete lenne a cipőd?

Ellen

Kirsti

Számláld meg a csillagokat

11.

Akkor azt mondd meg, meddig maradol nálunk. Maradjál itt örökre. Nagy ramazurikat rendezünk. Iskola sincs most.

Buck

Huck

Huckleberry Finn kalandjai

12.

S ha megfogadtam, nem is fújlak be. Indián becsületszavamra. Én nem bánom, elszidhatnak rabszolgaszabadítónak meg mindennek, én a szavamat állom. Senkinek nem mondom el. Nincs is, akinek elmondjam. Hát halljuk, hogyan történt!

Huck

Jim

Huckleberry Finn kalandjai

13.

Nyuszi, te vagy a legbátrabb, ezért rád bízom ennek a kinccsel teli csodás ládának az őrzését.

Gyimka

Lenka

Bocsáss meg, Madárijesztő!

+1

Egy nagy, kör alakú kő az út végén. Egyenesen nekimész. Ott várlak. Én megyek előre. Figyeld, hogy csinálom! A negyedik fáig szép lassan kell sétálni, mert a kapus odáig lát el, aztán szaladhatsz.

majdnem-Nagyhajú

Kati

Az utolsó padban

 

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: olvass velünk

A bejegyzés trackback címe:

https://szgyakonyvtar.blog.hu/api/trackback/id/tr491941275

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása