A blogról

A Szent-Györgyi Albert Általános Iskola és Gimnázium Könyvtárának blogja.

Válaszd meg a házi feladatod!

Könyvtárunk katalógusa

Fotóalbum

Hozzászólások

  • SZGyAKönyvtár: @Mezei Blanka: Kedves Blanka! Kérem, az konyvtar@szgya.hu címre írja meg, milyen könyvről van szó ... (2021.02.12. 09:25) Szavalóverseny a könyvtárban
  • Mezei Blanka: Érdeklődnék, hogy ha esetleg véletlen nálam maradt volna egy, a kétezres évek elején kölcsönzött k... (2021.02.12. 09:12) Szavalóverseny a könyvtárban
  • Penzkeresesaneten12: Internetes pénzkeresés - Weboldal építés / Cikk írás / YouTube, Instagram Marketing/Fordítás [Nem ... (2016.08.31. 19:54) Újra iskola!
  • Michelle Debreczeni: a megoldása ennek a totonak mi lenne? (2015.11.29. 10:38) Olvass velünk totó
  • h_zs: Gratulálunk innen a Veres Pálné Gimnáziumból. Különdíjasainkat szívesen látjuk egy napra a mi köny... (2013.05.06. 08:44) Megvannak a nyerteseink :)
  • Utolsó 20

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Olvass velünk II. forduló

2009.03.19. 11:35 m.enn

 

OLVASS VELÜNK…
II. forduló
 
Ki mondta, kinek?
 
13+1 feladvány következik most is. A három regény szereplői szólalnak meg a következő idézetekben. A megoldásban írjátok meg, ki mondja az idézett szavakat, kinek és melyik regényben!
 
A megoldásokat 2009. április 3-ig várjuk. Ne felejtsétek el a csapatnevet feltüntetni!
Jó rejtvényfejtést kívánunk!
 
1. „Besegítek kicsit a házmesternek, csak hogy be ne rozsdásodjon a söprűm. De a bűbájoskodással felhagytam, jólesik egy kis pihenés.”
 
2. „Miért akartad te és néped háromszor is megtámadni az én népemet mulatozás közben?”
 
3. „Hála istennek, hogy rám találtatok! Elfelejtettem az új jelszót. Már azt hittem, soha nem jutok el az ágyamig!”
 
4. „Elindultam megkeresni a trollt, mert azt hittem…, azt hittem egyedül is el tudok bánni vele. Sok könyvet olvastam a trollokról.”
 
5. „Nos, tolvaj! Érzem szagodat és a levegőt, amely körülvesz. Hallom a lélegzetedet. Gyere csak! Vigyél megint valamit, van itt elég, még marad is!”
 
6. „Csak itthon kopoghatok… Az utcán mégsem járhatok így. Az anyakönyvvezetőmhöz meg be sem tehetném a lábam.”
 
7. „Jaj nekem, valaki van az ablakpárkányon! ……..azonnal gyere be!
 
8. „A kvibliket általában mugli iskolába küldték, és arra biztatták őket, hogy igyekezzenek beilleszkedni a muglik társadalmába. De persze Kendra….. büszkébb volt annál, semhogy mugli iskolába járassa a gyerekét.”
 
9. „A két keresztnevedet a Roxfort két igazgatója után kaptad. Egyikük mardekáros volt – és a legbátrabb ember, akit valaha ismertem.”
 
10. „Na idefigyelj, fiam! Szó se róla, van benned egy kis gyári hiba, de azt egy pár nyaklevessel helyre lehet pofozni. Ami pedig a szüleidet illeti: flúgosok voltak, ez nem vitás.”
 
11. „Hogy megvalljam az igazat, elveszítettük a poggyászunkat, majdhogynem elvétettük az utunkat, és igencsak rászorulnánk a segítségre, vagy legalábbis a jó tanácsra. Úgy is mondhatnám, hogy nehéz napjaink voltak a manókkal a hegyek között.”
 
12. „Nem, nem ne bántsatok!...Én csak bebújtam a kazánba; mert már kopogott a szemem az éhségtől, és azt hittem, odabent találok valami ennivalót. És azután valahogy lecsukódott az ajtó –, én pedig azóta vándorolok a csőrendszerben fel-le, és keresem a kijáratot.”
 
13. „Mit művelsz? Egy embert vettél a hátadra! Nem szégyelled magad? Mi vagy te, közönséges öszvér?”
 
13 + 1. „Egy gyermekkönyvtárban hordom a könyveket innen oda meg vissza. És tessék, mi fogad itthon? Ez az eszement, hóbortos, agyafutott, buggyant fickó az állandó rikoltozásával.”

 

Szólj hozzá!

Címkék: vetélkedő olvass velünk

A bejegyzés trackback címe:

https://szgyakonyvtar.blog.hu/api/trackback/id/tr971011623

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása